آخرین پنج شنبه ماه شعبان
کتابخانه عمومی مهدی موعود

یک هفته گذشت آخرین پنج شنبه ماه شعبان سر رسید 
رفقا با همدیگه رفتن برا مناجات شعبانیه
خداوندا! با مهلت و میدانی که به نفس داده ام، بر خویش ستم کرده ام، پس اگر مرا نیامرزی، پس وای بر من.
خدایا! همواره در طول زندگی، از لطف و احسانت برخوردار بوده ام، پس از مرگ هم، لطف خویش از من دریغ مدار.
خدایا! چگونه مایوس باشم از اینکه پس از مرگ هم نگاه لطف و احسان تو بر من خواهد بود، در حالی که در طول حیاتم، با من جز احسان و نیکی نکرده ای.
خدایا! کار مرا آنگونه به سامان برسان که تو سزاوار آنی (نه آن سان که من در خور آنم).
خدایا! با بزرگواریت، به من عنایت کن، بر گناهکاری که در لجه جهل خویش فرو رفته است.
خدایا!
نمیدونید چه صفایی داشت موقعی که نام حسین تو فضای مجلس پیچید و خود به خود اشکها جاری شد
توصیه به تمامی دوستان آخرین پنج شنبه این ماه رو از دست ندید.
خدایا بحق فرزند زهرا(س) دل تمامی دوستان ما را آرام و شاد گردان.
((الـــــــــهی آمـــیــــــن))




ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, :: 11:38 :: توسط : ابراهیمی

درباره وبلاگ
کتابخانه عمومی مهدی موعود"عج"دیزیچه آدرس:مبارکه-دیزیچه-جنب مسجد جامع شماره تماس:52454686 مسئول:خانم ابراهیمی کتابدار:خانم بهرامی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتابخانه مهدی موعود"عج"دیزی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 563
بازدید کل : 23403
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1